+31(0)26 - 352 9533 info@aceriworks.nl

Licentie Activering/Deactivering

Wat is SOLIDWORKS product activatie?

Product activatie van SOLIDWORKS een proces voor activeren van SOLIDWORKS producten.
Activatie gebeurt unaniem, veilig en gebruiksvriendelijk.

Waarom moet ik mijn SOLIDWORKS producten activeren?
  • Door u SOLIDWORKS producten te activeren bent u er zeker van dat u over een authentieke SOLIDWORKS  product versie beschikt.  
  • Voorkomt ongeoorloofde gebruik van SOLIDWORKS producten en beschermt u en uw trouwe klanten.

on

Wat gebeurt er tijdens activatie?

Eerst keer dat SOLIDWORKS  wordt opgestart wordt aan de gebruiker gevraagd om de SOLIDWORKS  product te activeren. Activeren kan manueel of automatisch via het internet uitgevoerd worden.

Hoe kan ik SOLIDWORKS manueel activeren?

Kiest u bij het activeren voor Manual email activation, dit scherm stelt u in staat om een e-mail naar SOLIDWORKS  te sturen waarna u een bestand met licentiesleutel als antwoord ontvangt. Dit bestand kunt u inladen waarna uw SOLIDWORKS  geactiveerd wordt.

Hoe kan ik mijn SOLIDWORKS software activeren?

Als een van de volgende gebeurtenissen zich voor heeft gedaan verschijnt het scherm Activeren/Deactiveren van SOLIDWORKS:

  • U heeft SOLIDWORKS opgestart maar de SOLIDWORKS  licentie op de computer is nog niet geactiveerd.
  • U via menu Help > Licenses > Activate in Activate mode terecht bent gekomen.
  • U via menu Help > Licenses > Deactivate in Deactivate mode bent terecht gekomen.

Voordat u SOLIDWORKS  op een individuele computer kunt gebruiken moet u SOLIDWORKS  eerst activeren.

Wat gebeurt er als mijn SOLIDWORKS niet activeer?

Op het moment dat u SOLIDWORKS  voor de eerst keer opstart wordt u gevraagd om uw SOLIDWORKS  te activeren. Vanaf dat moment krijgt u 30 dagen om uw SOLIDWORKS  versie te activeren. Gedurende deze periode kunt u SOLIDWORKS  gebruiken. 

Online/Offline proefversie

Kan ik SOLIDWORKS gratis proberen?

Ja, SOLIDWORKS  kan online maar ook offline getest worden. SOLIDWORKS  is echter gebruikt en vertrouwd door moor dan 5 miljoen engineers. Wil u alsnog SOLIDWORKS  proberen? Dat kan door contact op te nemen met Aceri Works.

Onze experts staan klaar om u te helpen aan uw versie van SOLIDWORKS.

SOLIDWORKS  installatie

Waar kan ik de log files van de installation-manager vinden?

SOLIDWORKS  Installation Manager logbestanden zijn beschikbaar om u te helpen bij het oplossen van installatieproblemen.

Log files worden voor Windows 7 en latere OS versies op de volgende directory opgeslagen:

C:\Users\username\AppData\Roaming\SOLIDWORKS\Installation Logs\installed_version

ACERI|WORKS ondersteunende diensten

Het doel van ACERI|WORKS is het toekomstbestendig maken van uw maakbedrijf. Dat betekend dat u dagelijkst optimaal moet kunnen opereren. Daarom kunt u met meerdere ACERI|WORKS diensten dagelijks maximaal presteren en productief zijn.

Lokale technische support

Als Subscription Member heeft u volledig toegang tot live technische ondersteuning van onze SOLIDWORKS experts. Zij zullen u helpen met het maximaliseren van de waarde van uw investering door uw team te begeleiden voor maximale benutting van de software.

Software updates & ander middelen

Profiteer van alle aanvullende mogelijkheden door gebruik te maken van de nieuwste technologieën die bij elke upgrade van SOLIDWORKS softwarepakketten worden geleverd. Maak gebruik van de uitgebreide bibliotheken van onderdelen, assemblages en tekeningen die door de miljoenen gebruikers van SOLIDWORKS over de hele wereld zijn ontwikkeld.

Toegang tot online training & certificering

Subscription Service Members hebben toegang tot meer dan 600 on-demand trainingsvideo’s. Krijg antwoorden op specifieke vragen – om uw horizon te verbreden – met inzichten van talloze gebruikers binnen de SOLIDWORKS gemeenschap. Bijkomend voordeel: u kunt het allemaal volgens uw eigen schema doen, in uw eigen tempo én vanaf elk apparaat dat u maar wilt!